donderdag 29 november 2012

Gucci

Ik zal jullie even voorstellen aan ons nieuwe huis vriendje.
Gucci wij hebben Gucci denk ik nu ongeveer 3 maanden ?
en Gucci is dus nu een half jaartje oud.
Gucci is een kruizing tussen een champei x amerikaanse buldog.
En het is een onzettende BOEF.



Toen hadden we gucci denk ik 2 dagen.

Gucci en mijn vriend hier hebben we gucci 2 of 3 weken.

En hier hebben we Gucci denk ik 2 maanden.

Op hete daad betrapt op de slaapkamer. !

En wat kan ze er een bende van maken. Stiekum w,c papier gepakt !

Dit was mijn voorstelling's ronde over Gucci.
Mischien ga ik een keertje een filmpje maken over wat ze allemaal kan.
Want ze kan al onzettend veel. Zit poot en andre poot. Ze kan lig/af.
Ze kan zitten en blijf. Ook kan ze de boks en als je zegt spring dan springt ze een eind in de lucht.
En ik zit vaak op de bank met mijn laptop en als ze dan geen aandacht krijgt.
Dan gaat ze gewoon op de laptop liggen.

Hebben jullie ook een hondje ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht !