donderdag 8 november 2012

to do boekje kruitvat !

Superhandige tip !



Ben jij ook zn iemand die lijstjes maakt. & lijstjes maakt & lijstjes maakt & lijstje's maakt. Ik in iedergeval wel. En iedereen kent het wel bekende to do notitie boekje van de hema wel. Maar is zn witte voorkant niet een beetje saai ?. Kruitvat Heeft een hele leuke notitieboekjes schrap. Er bij gekregen. Stond ook in de folder, en hier stond een to do boekje in. En 1 met een heel leuk printje en hij is lang, dus dat betekend nog meer plek voor lijstje's.



Ook heb ik dit to do boekje gekocht, hij was maar 1,50 en ik maak er vol op gebruik van. hier onder even een voorbeeldje..

Het jammere van dit boekje is dat er niet echt rondje's staan om aan te kruisen, alleen bij de eerste 6 regels. Ik maak op 1 pagina 2 lijstje's omdat dit boekje onzettend lang is. En wat wel leuk is onder aan de pagina staat Reminder. Dus ben jij ook zn vergeet achtig iemand zo als mij dan kun je daar inzetten wat je nog wilt doen of regelen.

Het to do boekje is te koop bij de kruitvat voor 1,50
Gebruik jij ook zn to do boekje ??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht !