woensdag 19 september 2012

Ongeluk week ?

Lieve meiden,

ik heb onzettende ongeluk week achter de rug. had wat tegenslagen.
maar nu is mijn laptop ook nog eens stuk. vandaar dat ik niet meer blog.
dan begin ik met een nieuwe blog en dan is mijn laptop stuk :|.
Van de laptop is het moederbord stuk. Dus hij doet helemaal nothing meer.
Ik zit nu op de laptop van mijn opa en oma, Maar alles wat ik heb geschreven van te voren is allemaal weg. Ik moet weer helemaal over nieuw. Ik moet 2 weken/ 3 weken wachten tot mijn laptop terug is.
Dus ik ga wat proberen te schrijven op deze laptop. Maar op deze laptop zit niet eens word ?..
Dus mijn ik kan 2/3 weken niet bloggen. En ik zal wel wat updaten over wanneer mijn laptop terug komt of hoever het proces is. En ik zal ook op deze computer artikelen proberen te schrijven. Alleen alle programma's die ik daar voor nodig heb. Moet ik dowloaden en ik weet niet of mijn opa en oma dat zo leuk vinden.

Dus een kleine uptodate. van mijn chaos leventje op dit moment.
Sorry dames.

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht !