woensdag 24 oktober 2012

Versier tips , openings zinnen.


We kennen het allemaal wel, Dat vlindertje in je buik. Als die al te mooie jongen de klas binnenloopt. Of die veel te knappe jongen aan de bar. Overal heb je hunks,, Maar hoe krijg je die jongen nou in de pocket. Of welke trucs gebruiken die boys.
Laten we beginnen met de tips.
Heb zelfvertrouwen denk niet aan of hij je wel leuk zou vinden. Dat is voor later nu moet je, je zelfverzekerde ik naar boven laten komen.
Wil je graag contact met die gene ga hem niet stalken op facebook hyves twitter. Maar denk na hou je verliefde gevoel in bedwang.
Kijk de jongen vaak diep in zijn ogen als hij langs loopt, soms helpt het !
Komt die hunk binnen lopen zeg dan niet niks maar begin met een hoi of hee mischien een goedemorgen ?
Probeer in de pauze of aan de bar een gesprek aan te gaan en gebruik niet de openingen's zinnen hier onder. Begin gewoon met hee alles goed of wat brengt jou hier. Of voor school : ik heb een vraag weet jij waar dit lokaal is ?. Weet jij hoe ik deze grafrieken kan lezen ?
Als je een gesprek bent begonnen zorg dat er geen stilte valt ook al is het moeilijk hou hem aan de praat.
Wees gelijk eerlijk in gesprekken, Zeg niet dat je op een boederij woont als je in een rijtje's huis woont. & je hoeft natuurlijk niet gelijk te vertellen waar je woont.
PRAAT NIET OVER EXEN & vooral niet in het eerste gesprek dat is echt Falen.
Openings zinnen.
Hee ken ik jou niet ergens van (Akward).
Hee ik ben mijn telefoon nummer kwijt, Mag ik die van jou even lenen ?
Hoe voelt het nou om de mooiste man in deze ruimte te zijn ?
Heb jij een platte grond voor mij, Ik ben verdwaald in joun ogen.
Hele rare vraag mischien kun je even naar me ogen kijken, Ik kan ze namelijk niet van je afhouden.
Ga je mee eendjes in mijn badkuip voeren ?
Er zijn zo veel openings zinnen vertel jij mij even welke helpt ?
Mag ik 2 bier 1 baco en joun telefoon nummer ?
Hebben ze jou net uit de oven gehaald, Want je bent zo heet,
 

 Weten jullie nog leuke openings zinnen ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht !